החלפת מצבר לרכב

החלפת מצבר לרכב

כאשר אתם מחפשים מצבר לרכב חשוב לוודא מספר נקודות חשובות בשביל לרכוש את המצבר שמתאים לסוג הרכב שלכם. במידה ואתם רוצים להבין קצת יותר על התחום ולהבין את היתרון של רכישת מצבר איכותי תוכלו לקבל את הנקודות החשובות ביותר.

כמה עולה מצבר לרכב?

במידה ואתם רוצים לבדוק מה המחיר של מצבר לרכב פרטי אתם יכולים לבצע השוואת מחירים בין מספר חברות מובילות. החברות המוכרים ביותר בתחום הם שנפ ובוש המספקות מבצרים ברמה גבוהה ובמחיר מאוד נוח. במידה ויש לכם רכב פרטי לרוב מצבר 12V יכול להתאים לרכב אבל תמיד מומלץ לקבל ייעוץ של חשמלאי רכב מוסמך.

הזמנת שירות מצבר לרכב עד הבית

כאשר הרכב שלכם לא מניע במקרים רבים מדובר על מצבר לא תקין. שירות של מצבר לרכב עד הבית יכול לתת לכם מענה מיידי של איש מקצוע שיגיע עד אליכם כדי להתקין את המצבר. לפני שאתם מזמינים את איש המקצוע חשוב לברר כבר בשיחת הטלפון הראשונה מה המחיר של המצבר והאם העלות כוללת את ההתקנה.

מצברים בהנחה מיוחדת יותר מ- 30%

מצבר לרכב במבצע – תחסכו עד 30 אחוז על המצבר בקנייה שלכם אצלנו! במידה ותרצו לבצע חיסכון ממש משמעותי בעלויות של רכישת מצבר, ניתן לבדוק על מצברים יד שניה ועל חנויות שמציעות מצבר לרכב במבצע במחיר נמוך יותר.

מצבר לרכב 60 אמפר מחיר

אחד המצברים המוכרים ביותר הוא מצבר 60 אמפר שמתאים למגוון גדול של רכבים. המחירים של המצברים יכולים להשתנות בין החברות השונות והמחירים שלהם נעים בין 400 ש"ח ויכולים להגיע עד 700 ש"ח. באי סטופ מצברים תמצאו את מצבר שנפ 60 אמפר רק בעלות של 490 ש"ח כולל הרכבה ומשלוח עד בית הלקוח.

התאמת מצבר נכונה

אם אתה רוצים להתאים מצבר לרכב חשוב מאוד להתייעץ עם איש מקצוע שמנוסה בתחום. הסיבה לכך שבחירת מצבר לא מתאים יכול לגרום נזק לרכב או במקרים מסוימים אפילו לפגוע במערכת החשמל של הרכב. חשוב לוודא שהמצבר מתאים גם לסוג הרכב מכיוון שיש מצברים עם זרם גבוה מדי שלא יתאימו לרכב שלכם. במקרים מסוימים גם זרם נמוך מדי יכול לא לייצר את הזרם המספיק ולכן הרכב לא יניע

איך להזמין מצבר לרכב בקלות?

שירות החלפת מצבר עד הבית

מחייגים אלינו ופותחים קריאת שירות

לא משנה היכן אתם תקועים ומתי זה קורה, אנו נגיע עד אליכם עד 60 דקות מרגע ההזמנה, לכל מקום ובכל שעה שתזדקקו למצבר חדש.

מתקין מגיע ומבצע בדיקה למצבר הישן

במידה ולא נמצא בעיה של מצבר לא תחייבו. במידה וכן יש בעיה, תקבלו מצבר חדש באריזה עם אחריות מלאה אותה אפשר לממש בכל הארץ.

10 דקות על השעון אתם חוזרים לשגרה שלכם!

דקות ספורות להחלפת המצבר, ובסיום תקבלו תעודת אחריות מהיצרן. ובשעה טובה תוכלו לחזור לשגרה שלכם בלי עיכובים ובבטחה מלאה.

מחפשים מצבר עד הבית?

איי סטופ מצברים עד שעה אצלכם!

דילוג לתוכן