מצבר 100 אמפר

תקועים עם המשאית או עם רכב מסחרי? זקוקים להחלפת מצבר 100 אמפר בשירות זריז ובמחיר משתלם? אתם במקום הנכון! אי סטופ מצברים תספק לכם את המחיר ההוגן ביותר והמצבר האמין ביותר עם אחריות יצרן מלאה.

החלפת מצבר 100 אמפר מחיר מבצע מיוחד!

לאיזה רכב מתאים מצבר 100 אמפר?

כאשר מדובר על מצבר 100 אמפר, מדובר על מצבר לרכב מסחרי, מצבר למשאית, מצבר פריקה עמוקה או מצבר שמותאם לטכנולוגית העצור וסע [ start&stop ] וחשוב לבחור את המצבר הטוב ביותר, להבין לגבי היתרון של כל מצבר, לדוגמא מצבר פריקה עמוקה 100 אמפר שמספק את הפתרון הטוב ביותר לרכבים גדולים. 

כמה עולה מצבר 100 אמפר?

מכיוון שמדובר על מצבר המתאים לרכב מסחרי המחיר שלו גבוה יותר. המחיר של מצבר לרכב 100 אמפר מתחיל במחיר של 700 ש"ח והוא יכול להיות גבוה יותר. חשוב מאוד לוודא שאת ההתקנה של המצבר מבצע רק חשמלאי רכב מוסמך. חיבור לא נכון של מצבר לרכב 100 אמפר יכול לגרום לפגיעה ברכב ולכן צריך לוודא שהוא מותקן בצורה הטובה ביותר. אם אתם רוצים לוודא שקיבלתם את המצבר המתאים לרכב שלכם אתם יכולים ליצור איתנו קשר ולקבל את המידע החשוב ביותר.

מצבר 100 אמפר פריקה עמוקה

מצבר פריקה עמוקה 100 אמפר הוא מצבר המייצר פריקה וטעינה של המצבר בהנעה של הרכב ולרוב הוא מתאים בעיקר לשימוש ברכב מסחרי. היתרון של מצבר פריקה עמוקה הוא שהוא מספק את המתח הדרוש להתנעה של רכבים מסחריים ולכן לקוחות רבים בוחרים בו.

 

מכיוון שמדובר על מצבר שהוא גדול יותר ממצבר רגיל חשוב לוודא לפני שאתם רוכשים מצבר פריקה עמוקה על סוג המצבר ועל החברה שמייצרת אותו. המצבר המוכר ביותר הוא של חברת שנפ המספקת מגוון גדול של מצברים איכותיים במחירים הטובים ביותר.

מצבר 100 אמפר

מצבר 100 אמפר למשאית

כאשר מדובר במשאיות ורכבים מסחריים, סביר להניח שמצבר בקיבולת של 100 אמפר יכול להתאים. מצברים למשאיות דורשים הרכבה של שני מצברים, כל אחד מהם צריך להיות 12V וביחד ליצור 24V. במידה ואחד מהמצברים התקלקל, יש להחליף את שני המצברים בכדי לא ליצור נזק לרכב או למשאית. 

מצבר סטארט סטופ 100 אמפר

במידה ויש לכם את טכנולוגית ה- start&stop ששומרת על איכות הסביבה ומכבה את הרכב בעצירה, יתכן שמצבר 100 אמפר יתאים לכם. מצברי סטארט סטופ מותאמים לטכנולוגיה הזו ומגיעים בשני סוגים: מצבר סטארט סטופ efb ומצבר סטארט סטופ AGM. מחיר מצבר EFB יהיה זול יותר ממצבר AGM כיוון שמצברי AGM עשויים מלוחות זכוכית ומותאים לרכבים מאד ספציפיים (לרוב דגמי יוקרה) ולרכבים שדורשים פריקה עמוקה. 

איך נדע איזה מצבר מתאים?

במידה ואתם לא בטוחים מה סוג המצבר המתאים לרכב \ משאית \ גרר \ אוטובוס שלכם חשוב לקבל ייעוץ מקצועי. הסיבה לכך שאם תבחרו מצבר לא מתאים אתם יכולים לגרום לנזק למערכת החשמל של הרכב. את ההתקנה מבצע רק חשמלאי רכב מוסמך וגם אם יש לכם את הידע בתחום עדיין חשוב להתייעץ כדי למנוע נזק למערכת החשמל של הרכב.

תקוע בלי מצבר? אי סטופ בדרך!

אצלנו תקבלו את המחירים ההוגנים ביותר לכל כיס עם האיכות הגבוהה ביותר עד שישים דקות ואם אין בעיה של מצבר אנחנו לא מחליפים ולא מחייבים אתכם. כל המצברים אותם אנו מספקים הם מבית שנפ, בוש וטרוג'אן פריקה עמוקה והם יגיעו עם אחריות יצרן מלאה עד שנתיים ובסיום ההתקנה תקבלו מאיתנו תעודת אחריות מקורית. 

איך נקנה בזריזות מצברים למשאיות בזול?

נחייג לסטופ מצברים ונקבל מצבר חדש עד שעה!

מצלצלים אלינו ומזמינים מצבר חדש ואיכותי

לא משנה היכן אתם תקועים ומתי זה קורה, אנו נגיע עד אליכם עד 60 דקות מרגע ההזמנה, לכל מקום ובכל שעה שתזדקקו למצבר חדש.

מתקין מוסמך יגיע ויבצע בדיקה למצבר הישן

במידה ולא נמצא בעיה של מצבר לא תחייבו. במידה וכן יש בעיה, תקבלו מצבר חדש באריזה עם אחריות מלאה אותה אפשר לממש בכל הארץ.

תוך 10 דקות סיימנו ואתם חוזרים לעיסוקים שלכם!

יקח לנו סך הכל דקות ספורות להחליף את המצבר ובסיום ההתקנה תקבלו תעודת אחריות מהיצרן. ובשעה טובה תוכלו לחזור לשגרה שלכם בלי עיכובים ובבטחה מלאה.

מחפשים מצבר עד הבית?

איי סטופ מצברים עד שעה אצלכם!

דילוג לתוכן