מצבר 40 אמפר

מחפשים מצבר לקיה פיקנטו או סוזוקי אלטו? רוצים הגעה מהירה עד 60 דקות ומחיר הוגן ביותר?
אתם במקום הנכון! אי סטופ מצברים לשירותכם, עם המצברים האיכותיים ביותר עם אחריות עד 24 חודשים.

החלפת מצבר 40 אמפר במבצע מיוחד!

איזה מצבר מומלץ לקנות?

כאשר אתם רוצים לבצע התקנת מצבר לרכב תוכלו לבחון מגוון סוגי מצברים ולבחור את המתח המתאים למצבר. כאשר מדובר על מצבר 40 אמפר מדובר על המצבר הפופולרי ביותר בתחום ולקוחות רבים מעדיפים לבחור בו. הסיבה לכך שמדובר על מצבר מאוד איכותי של חברות כמו שנפ או חברת בוש המספקות מצברים במחירים מאוד נוחים.

כמה עולה מצבר 40 אמפר?

מחיר מצבר לרכב נע בין 330 ש"ח לבין 530 ש"ח. כאשר מדובר על מצבר 40 אמפר אצלנו תמצאו את מצבר שנפ עד הבית רק ב 490 ש"ח כולל שירות והתקנת המצבר. מצבר 40 אמפר הוא מצבר שמותאם לרכבי הסופר מיני בעיקר והוא בין המצברים הפופולריים ביותר. שנפ נחשבת איכותית וכל הלקוחות שלה לא סתם מעדיפים לבחור בה כל פעם כמו כן, גם חברת בוש מספקת מצברים במחירים מאוד נוחים עם אחריות לשנתיים.

איך נדע כמה אמפר אני צריך ברכב שלי?

סביר להניח שאם יש ברשותכם את ספר הרכב תוכלו לבדוק מה ההוראות שלו לגבי קיבולת האמפר הדרושה. בנוסף, תוכלו לעשות בדיקה למצבר שמורכב היום ברכב שלכם ולראות על המדבקה שנמצאת בגב המצבר כמה צריך. במידה ואתם רוצים לבצע התקנת מצבר לרכב תוכלו לבחון מגוון סוגי מצברים ולבחור את המתח המתאים למצבר. כאשר מדובר על מצבר 40 אמפר מדובר על המצבר הפופולרי ביותר בתחום ולקוחות רבים מעדיפים לבחור בו. הסיבה לכך שמדובר על מצבר מאוד איכותי של חברות כמו שנפ או חברת בוש המספקות מצברים במחירים מאוד נוחים.

מה חשוב לבדוק לפני שמבצעים קניית מצבר לרכב?

חשוב מאוד לוודא לגבי עלות ההתקנה של המצבר כי בחלק מהמקרים כאשר בעל מקצוע יגיע להתקין את המצבר תהיה עלות נוספת של ההתקנה. דבר נוסף שאתם רוצים לבדוק לפני שאתם מתקינים את המצבר לרכב הוא להבין האם מדובר על מצב חדש או על מצבר יד שניה. במצב בו רוכשים מצבר יד שניה לרכב חשוב לוודא שהמצבר הוא מצבר שהיה בשימוש פחות משנה מכיוון שמצברים לרכב יכולים להחזיק לרוב לפרק זמן של שלוש שנים ובמידה ורכשתם מצבר ישן אורך החיים שלו יהיה קצר יותר.

מצבר 40 אמפר
איך נזמין בקלות מצבר 40 אמפר עד הבית?

נחייג לסטופ מצברים ונקבל מצבר חדש עד 60 דקות!

מצלצלים ומזמינים מצבר חדש ואיכותי

לא משנה היכן אתם תקועים ומתי זה קורה, אנו נגיע עד אליכם עד 60 דקות מרגע ההזמנה, לכל מקום ובכל שעה שתזדקקו למצבר חדש.

מתקין מוסמך יגיע ויבצע בדיקה למצבר הישן

במידה ולא נמצא בעיה של מצבר לא תחייבו. במידה וכן יש בעיה, תקבלו מצבר חדש באריזה עם אחריות מלאה אותה אפשר לממש בכל הארץ.

תוך 10 דקות סיימנו ואתם חוזרים לעיסוקים שלכם!

יקח לנו סך הכל דקות ספורות להחליף את המצבר ובסיום ההתקנה תקבלו תעודת אחריות מהיצרן. ובשעה טובה תוכלו לחזור לשגרה שלכם בלי עיכובים ובבטחה מלאה.

מחפשים מצבר עד הבית?

איי סטופ מצברים עד שעה אצלכם!

דילוג לתוכן