מצבר 46 אמפר

החלפת מצבר 46 אמפר במבצע מיוחד!

איזה מצבר אני צריך להרכיב ברכב ?

במידה ואתם רוצים לדעת מה קיבולת אמפר הדרושה ברכב שלכם, עליכם לבדוק על גב המצבר הישן שמורכב לכם, מה קיבולת האמפר שרשומה עליו – יופיע במספר בסיומת האותיות "ah" לדוגמא- 46ah. אם המדבקה כבר ישנה ולא ניתן להבין מה המספר שכתוב, ניתן לפתוח את הוראות היצרן ולבדוק מה כתוב בספר הרכב לגבי מידת האמפר. אם אתם רוצים לחסוך לעצמכם זמן ולדעת מה המצבר המתאים – חייגו אלינו ונעזור לכם להבין. 

מצבר 46 אמפר

כמה עולה מצבר 46 אמפר?

מחיר מצבר 46 אמפר נע בין 350 ש"ח לבין 550 ש"ח כאשר המצברים הזולים יותר הם מצברים שיגיעו עם אחריות עד 12 חודשים והיקרים יותר יגיעו עם אחריות עד 24 חודשים. יתרה מזאת, במידה ויש ברשותכם רכב עם טכנולוגיה ייחודית שמכבה אותו לגמרי בעת עצירה מוחלטת, יש להרכיב כבר מצבר מותאם שנקרא " מצבר start&stop " ומחירו כבר שונה ממצבר חומצה סטדרנטי.

כמה זמן אחריות יש על המצבר?

כאשר מדובר במספר חודשי האחריות בסיטואציה של רכישת מצבר חדש, זהו הגורם שייקר לכם או יוזיל לכם את מחיר המצבר. חברות שונות בישראל מציעות רכישה של מצברים, חלקן גם יגיעו עד אליכם, אולם כל מותג מצברים יספק לכם תקופת אחריות שונה, לדוגמא מצבר שנפ 46 אמפר מגיע עם 12 חודשי אחריות אך בתוספת תשלום של 100 ש"ח עד 150 ש"ח – תקבלו כבר אותו המצבר עם 20 חודשי אחריות. 

כל כמה זמן צריך להחליף מצבר?

בממוצע בישראל מצברים מחזיקים עד שלוש וחצי שנים. במידה והמצבר שלכם דורש תחזוקה שוטפת יש לבדוק אחת לכמה חודשים האם אין קורוזיה על המצבר (חדירה של מים) והאם חסר מים מזוקקים בתוך המצבר, במידת הצורך מלאו את המצבר ונקו את הקורוזיה. בנוסף, תוכלו להאריך את חיי המצבר במידה ותזכרו לא להשאיר אורות דלוקים בעת יציאה מהרכב ובמידה וכן שכחתם ( קורה לכולנו ) תוכלו לצלצל אלינו ונעזור לכם עם התנעה ראשונית והחלפת מצבר בהגעה מהירה עד 60 דקות.

איך נזמין בקלות מצבר 46 אמפר עד הבית?

נחייג לסטופ מצברים ונקבל מצבר חדש עד 60 דקות!

מצלצלים אלינו ומזמינים מצבר חדש ואיכותי

לא משנה היכן אתם תקועים ומתי זה קורה, אנו נגיע עד אליכם עד 60 דקות מרגע ההזמנה, לכל מקום ובכל שעה שתזדקקו למצבר חדש.

מתקין מוסמך יגיע ויבצע בדיקה למצבר הישן

במידה ולא נמצא בעיה של מצבר לא תחייבו. במידה וכן יש בעיה, תקבלו מצבר חדש באריזה עם אחריות מלאה אותה אפשר לממש בכל הארץ.

תוך 10 דקות סיימנו ואתם חוזרים לעיסוקים שלכם!

יקח לנו סך הכל דקות ספורות להחליף את המצבר ובסיום ההתקנה תקבלו תעודת אחריות מהיצרן. ובשעה טובה תוכלו לחזור לשגרה שלכם בלי עיכובים ובבטחה מלאה.

מחפשים מצבר עד הבית?

איי סטופ מצברים עד שעה אצלכם!

דילוג לתוכן