מצבר 50 אמפר

המצבר בטויוטה, סוזוקי, פיג'ו או יונדאי הלך? זקוקים להחלפת מצבר 50 אמפר בשירות עד בית הלקוח ובמחיר המשתלם ביותר? אתם במקום הנכון ללא ספק! חברת אי סטופ מצברים מספקת את המצברים האמינים והאיכותיים ביותר עד 60 דקות בכל מקום שתהיו. 

החלפת מצבר 50 אמפר במבצע מיוחד!

למה הרכב לא מניע?

אם אתם רוצים לבדוק למה הרכב שלכם לא מניע, אחת הסיבות המוכרות ביותר היא בעיה במערכת החשמל של הרכב. אם מדובר על מצבר שהוא חדש הסיכוי שהוא לא תקין יהיה נמוך יותר, לכן לפני שאתם רוכשים מצבר חשוב מאוד לוודא שאתם מקבלים מצבר חדש ולא מצבר משומש.

 

 כאשר מדובר על מצבר לרכב התפקיד שלו לספק את המתח הדרוש למערכת החשמל של הרכב כדי לגרום להנעה של הרכב. רק אחרי שביצעתם את הבדיקה בצורה מקצועית וגיליתם שמדובר על מצבר לא תקין חשוב מאוד לקבל יעוץ בעל מקצוע שיש לו ניסיון רב בתחום של חשמל לרכב ולבחור את המצבר המתאים.

 

כמה עולה מצבר 50 אמפר?

מחיר מצבר 50 אמפר נע בטווח מחירים של 349 ש"ח – 590 ש"ח כאשר המצברים הזולים יותר הם מצברים שיגיעו עם אחריות עד שנה אחריות והיקרים יותר עד 36 חודשי אחריות.  בנוסף לכך, אם קיימת ברכב שלכם סוג של טכנולוגיה מיוחדת כמו הטכנולוגיה שדורשת הרכבת מצבר start&stop שמכבה אותו בעת הגעה לפקק, רמזור או בכל מצב שהאוטו עוצר, יש להרכיב כבר מצבר מותאם לסטארט סטופ ומחירו כבר שונה ממצבר עופרת סטנדרטי.

מצבר 50 אמפר

מבצע מיוחד על מצבר שנפ 50 אמפר

אם אתם רוצים לבדוק כמה עולה מצבר שנפ בכל מידת אמפר, אתם יכולים ליצור איתנו קשר כבר עכשיו ולקבל את המחירים הטובים ביותר. המחיר של מצבר שנפ 50 אמפר יעלה לכם כולל התקנה ושירות עד בית הלקוח רק 490 ש"ח ואם אין בעיה במצבר ברכב, לא נחליף ולאור זאת גם לא נחייב.

מה חשוב לדעת לפני שמבצעים את ההתקנה של מצבר לרכב?

הדבר הראשון שחשוב להבין לגבי התקנת המצבר הוא לוודא שמבצעים את ההתקנה בצורה נכונה. אם תתקינו את המצבר לרכב בצורה לא נכונה תוכלו לגרום נזק למערכת החשמל של הרכב, לכן חשוב לוודא שבעל המקצועי שמתקין את המצבר הוא חשמלאי רכב מוסמך שידע לוודא שהמצבר מותקן בצורה נכונה.

 

דבר נוסף שחשוב לבדוק הוא לגבי האחריות של המצבר כאשר מדובר על מצבר שנפ תקבלו מצבר איכותי שמגיע עם אחריות למשך שנה. בכל מקרה של תקלה במצבר תוכלו לקבל מצבר חדש ללא עלות.

המצבר שבק חיים? אי סטופ מצברים בדרך!

צרו איתנו קשר כבר עכשיו קבלו הסבר על המחירים השונים ואת כל המידע על מצברים של חברת שנפ. בנוסף תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי שיעזור לכם לבחור את המצבר שמתאים לסוג הרכב שלכם ולקבל את ההתקנה של המצבר במחיר הטוב ביותר ואת המידע החשוב ביותר בשביל לבחור את המצבר המתאים לרכב שלכם.

איך נזמין בקלות מצבר 50 אמפר עד הבית?

נחייג לסטופ מצברים ונקבל מצבר חדש עד 60 דקות!

מצלצלים אלינו ומזמינים מצבר חדש ואיכותי

לא משנה היכן אתם תקועים ומתי זה קורה, אנו נגיע עד אליכם עד 60 דקות מרגע ההזמנה, לכל מקום ובכל שעה שתזדקקו למצבר חדש.

מתקין מוסמך יגיע ויבצע בדיקה למצבר הישן

במידה ולא נמצא בעיה של מצבר לא תחייבו. במידה וכן יש בעיה, תקבלו מצבר חדש באריזה עם אחריות מלאה אותה אפשר לממש בכל הארץ.

תוך 10 דקות סיימנו ואתם חוזרים לעיסוקים שלכם!

יקח לנו סך הכל דקות ספורות להחליף את המצבר ובסיום ההתקנה תקבלו תעודת אחריות מהיצרן. ובשעה טובה תוכלו לחזור לשגרה שלכם בלי עיכובים ובבטחה מלאה.

מחפשים מצבר עד הבית?

איי סטופ מצברים עד שעה אצלכם!

דילוג לתוכן