מצבר 55 אמפר

המצבר ביונדאי \ במיצובישי \ ברנו \ בסוזוקי או בפיג'ו הלך? זקוקים להחלפה של מצבר 55 אמפר? אתם במקום הנכון ללא ספק! חברת אי סטופ מצברים מספקת שירות עד בית הלקוח במחיר המשתלם ביותר!

החלפת מצבר 55 אמפר במבצע מיוחד!

איך נדע איזה מצבר מתאים לנו?

אחד הדברים החשובים ביותר כאשר רוצים לבחור מצבר לרכב הוא להבין מה בדיוק סוג המצבר בשביל לוודא שהוא מתאים לסוג הרכב שלכם.

כאשר אתם רוצים לרכוש מצבר תוכלו לבחור בין מצבר יד שניה לבין מצבר חדש.  לקוחות רבים מעדיפים לבצע חיסכון במחיר ולרכוש מצבר יד שניה. במקרה של מצבר יד שניה מדובר לרוב על מצבר שמגיע מפירוק ולכן מדובר על מצבר שהוא חדש יחסית ותקבלו אותו בעלות הרבה יותר נמוכה. חשוב מאוד להתייעץ עם חשמלאי רכב מוסמך לפני שרוכשים את המצבר, מכיוון שבמקרה של מצבר משומש חשוב לוודא שהמצבר היה בשימוש פחות משנה.

כמה עולה מצבר 55 אמפר?

עלות מצבר 55 אמפר במבצע אצל סטופ מצברים רק ב- 490 ש"ח כולל שירות והתקנה בבית הלקוח. מצבר לרכב יכול לספק את הפתרון הטוב ביותר לכל בעיה במערכת החשמל, במקרים מסוימים כאשר נגרם נזק למערכת החשמל זה יכול לקרות בגלל חיבור לא טוב של המצבר. חשוב לבדוק על מספר נקודות לפני שרוכשים מצבר לרכב.

מצבר 55 אמפר

מצבר בוש 55 אמפר מחיר מבצע!

מצבר בוש נחשב למצבר איכותי, אמין שילווה אתכם לאורך שנים. הביצועים הטובים שלו יספקו לכם שקט נפשי ובעיקר המשך נסיעה בטוחה. מצבר בוש יעלה לכם 549 ש"ח עם אחריות ל- 24 חודשים ובסיום ההתקנה תקבלו תעודת אחריות מקורית מהיצרן.

מצבר שנפ 55 אמפר מחיר מבצע!

חברת שנפ מספקת מגוון גדול של מצברים ברמה הטובה ביותר במחיר נוח, לכן לקוחות רבים שרוצים לרכוש מצבר לרכב מעדיפים לרכוש מצבר 55 אמפר של חברת שנפ. בנוסף, אם תרצו לבדוק על חברות נוספות תוכלו לבדוק על מגוון גדול של מצברים שיכולים להתאים לרכב פרטי כאשר טווח המחירים של המצברים מתחיל ב 340 שח ויכול להיות גבוה יותר. במידה ומדובר על מצבר איכותי יותר חשוב להבין עוד על סוגי המצברים השונים.

המצבר שבק חיים? אי סטופ מצברים בדרך!

תוכלו ליצור איתנו קשר כבר עכשיו בשביל לקבל הסבר מקצועי על סוגי המצברים השונים ולוודא עם בעל המקצוע לגבי המתח של המצבר. חשוב לוודא לפני שאתם רוכשים מצבר לגבי ההתקנה שלו ולוודא שהמחיר של המצבר כולל גם את ההתקנה.

צרו איתנו קשר כבר עכשיו וקבלו את המידע המקצועי ביותר על סוגי המצברים כדי לבחור את המצבר המתאים לסוג הרכב שלכם ולקבל את השירות הטוב ביותר. 

איך נרכוש בקלות מצבר 55 אמפר?

נחייג לסטופ מצברים ונקבל מצבר חדש עד 60 דקות!

מצלצלים אלינו ומזמינים מצבר חדש ואיכותי

לא משנה היכן אתם תקועים ומתי זה קורה, אנו נגיע עד אליכם עד 60 דקות מרגע ההזמנה, לכל מקום ובכל שעה שתזדקקו למצבר חדש.

מתקין מוסמך יגיע ויבצע בדיקה למצבר הישן

במידה ולא נמצא בעיה של מצבר לא תחייבו. במידה וכן יש בעיה, תקבלו מצבר חדש באריזה עם אחריות מלאה אותה אפשר לממש בכל הארץ.

תוך 10 דקות סיימנו ואתם חוזרים לעיסוקים שלכם!

יקח לנו סך הכל דקות ספורות להחליף את המצבר ובסיום ההתקנה תקבלו תעודת אחריות מהיצרן. ובשעה טובה תוכלו לחזור לשגרה שלכם בלי עיכובים ובבטחה מלאה.

מחפשים מצבר עד הבית?

איי סטופ מצברים עד שעה אצלכם!

דילוג לתוכן