מצבר 60 אמפר

המצבר במאזדה \ במיצובישי \ באיסוזו \ בסקודה \ שברולט או במיצובישי הלך? צריכים החלפה של מצבר 60 אמפר? אתם במקום הנכון ללא ספק! חברת אי סטופ מצברים מספקת שירות מצבר לרכב עד הבית במחיר המשתלם ביותר!

החלפת מצבר 60 אמפר מחיר מבצע מיוחד!

מצבר 60 אמפר - לאיזה רכב מתאים?

אם אתם רוצים לבדוק את המצבר של הרכב שלכם כדי לבדוק האם הוא תקין אתם יכולים לקבל את המידע החשוב שיגרום לכם לבחור את המצבר המתאים לרכב שלכם. מצבר לרכב 60 אמפר הוא אחד המצברים המוכרים ביותר ולקוחות רבים שרוצים להחליף את המצבר לרכב בוחרים במצבר.

כמה עולה מצבר 60 אמפר?

הסיבה העיקרית שרוב הלקוחות שרוצים להחליף מצבר לרכב פרטי מעדיפים לרכוש מצבר לרכב 60 אמפר היא בגלל המחיר שלו. המחיר של מצבר 60 אמפר מתחיל בסכום של 350 ₪ ויכול להיות גבוה יותר לפי החברות השונות. בסטופ מצברים תוכלו לרכוש את מצבר 60 אמפר מבית שנפ שיגיע עם אחריות לשנה או את מצבר בוש שיגיע עם אחריות לשנתיים.

מצבר 55 אמפר

מצבר 60 אמפר מבצע מיוחד

אפשר לבדוק על מספר מצברים שונים ולהתאים אותם לרכב שלכם. במידה ואתם רוצים לבדוק על מצבר במבצע אתם יכולים לבדוק על מצברים יד שניה. היתרון של מצבר יד שניה הוא שאתם יכולים לקבל המצבר האיכותי ביותר במחיר הרבה יותר זול. מצבר לרכב 60 אמפר של חברת שנפ יכול לספק לכם את המצבר האיכותי ביותר שיכול להחזיק לכם לאורך זמן וגם לספק את המתח הדרוש להנעה של הרכב.

מה חשוב לבדוק לפני שקונים מצבר 60 אמפר?

אנו ממליצים לרכוש מצבר מחברה שמבצעת התאמות למזג האוויר וחברה שנחשבת אמינה עם ביצועים לאורך זמן. מצברי שנפ מוכיחים כל פעם מחדש שהם חברת המצברים המוצלחת בישראל ואם אתם רוצים לקבל מצבר 60 אמפר של חברת שנפ אתם יכולים ליצור איתנו קשר כבר עכשיו כדי לקבל את המידע ולבדוק אם הוא מתאים לרכב שלכם. כאשר מבצעים את ההתקנה של המצבר חשוב מאוד לבדוק שמבצעים לכם התאמה מלאה לסוג הרכב. התקנה לא נכונה של המצבר יכולה לגרום לנזק לרכב ולכן אם אתם רוצים לבדוק על התקנה נכונה חשוב לקבל ייעוץ של חשמלאי רכב מוסמך.

המצבר שבק חיים? אי סטופ מצברים בדרך!

בין אם אתם מחפשים מצבר בקיבולת אמפר שונה, כמו מצבר שנפ 50 אמפר או מצבר מחברה אחרת, כמו מצבר בוש 60 אמפר – אנחנו כאן לשירותכם בכל שעה עם איזה מצבר שתצטרכו. כדי לקבל מידע נוסף על מצבר שנפ 60 אמפר אפשר ליצור איתנו קשר כבר עכשיו ולקבל את ההתקנה ללא עלות. בנוסף אתם יכולים לבדוק סוגים נוספים של מצברים כדי לבחור את המצבר המתאים לרכב שלכם. בנוסף בדיקה של מספר סוגים של מצברים יגרמו לכם להבין את המחירים השונים ואתם יכולים לבחור את המצבר האיכותי ביותר שמתאים לרכב שלכם.

איך נקנה בקלות מצבר 60 אמפר?

נחייג לסטופ מצברים ונקבל מצבר חדש עד שעה!

מצלצלים אלינו ומזמינים מצבר חדש ואיכותי

לא משנה היכן אתם תקועים ומתי זה קורה, אנו נגיע עד אליכם עד 60 דקות מרגע ההזמנה, לכל מקום ובכל שעה שתזדקקו למצבר חדש.

מתקין מוסמך יגיע ויבצע בדיקה למצבר הישן

במידה ולא נמצא בעיה של מצבר לא תחייבו. במידה וכן יש בעיה, תקבלו מצבר חדש באריזה עם אחריות מלאה אותה אפשר לממש בכל הארץ.

תוך 10 דקות סיימנו ואתם חוזרים לעיסוקים שלכם!

יקח לנו סך הכל דקות ספורות להחליף את המצבר ובסיום ההתקנה תקבלו תעודת אחריות מהיצרן. ובשעה טובה תוכלו לחזור לשגרה שלכם בלי עיכובים ובבטחה מלאה.

מחפשים מצבר עד הבית?

איי סטופ מצברים עד שעה אצלכם!

דילוג לתוכן