מצבר 65 אמפר

המצבר במיצובישי \ יונדאי \ סובארו \ וולוו התקלקל? מחפשים מצבר 65 אמפר שישרת אתכם לאורך זמן ויגיע עד אליכם לבית? אתם ללא ספק במקום הנכון! אי סטופ מצברים מספקת שירות החלפת מצברים לכל מקום שתבקשו, בהגעה זריזה של עד שעה במחיר המשתלם ביותר!

החלפת מצבר 65 אמפר מחיר מבצע מיוחד!

מצבר 65 אמפר מבצע במחיר מיוחד

אם תרצו לקבל את המחיר הטוב ביותר תוכלו לבדוק על מצבר 65 אמפר במבצע. הסיבה לכך שיש מצברים קטנים עם מתח קטן שיכולים להתאים לרכב פרטי ולכן המחיר שלהם זול יותר. בשביל להיות בטוחים שקיבלתם את המחיר הטוב ביותר חשוב לבצע בדיקה של מספר חברות שונות ולהבין מה המחירים של המצברים השונים. אם אתם רוצים לרכוש מצבר שנפ 65 אמפר אתם יכולים ליצור איתנו קשר ולקבל ייעוץ מקצועי שיגרום לכם לבחור את המצבר האיכותי ביותר. המחיר של מצבר שנפ 65 אמפר יעלה לכם 490 ש"ח והוא גם כולל את ההתקנה של המצבר והגעה עד אליכם.

 

מצבר 65 אמפר

מצבר בוש 65 אמפר

חברת בוש מצברים הינה חברה גרמנית שמספקת מוצרים איכותיים ואמינים שידועים בעלי אורך חיים ארוך ממצברים של חברות אחרות. אצלנו תמצאו את מצבר בוש 65 אמפר במחיר הזול ביותר – רק 549 ש"ח כולל הרכבה והגעה עד בית הלקוח.

מה יש לבדוק לפני שקונים מצבר 65 אמפר?

חשוב מאוד לוודא ביחד עם בעל מקצוע האם המצבר לרכב שלכם לא תקין או האם מדובר על בעיה במערכת החשמל של הרכב. במקרים מסוימים שהרכב לא מניע קיימת בעיה במערכת החשמל של הרכב ולכן צריך לוודא עם חשמלאי רכב מוסמך לגבי ההתקנה של המצבר.

איך נדע שהמצבר באמת מת?

במקרים מסוימים כאשר מתקינים מצבר חדש לרכב אפשר למנוע בעיות עתידיות במערכת החשמל ולכן עוד לפני שאתם מבצעים את ההתקנה חשוב מאוד לקבל את הייעוץ המקצועי ולהבין האם הבעיה במצבר גרמה לנזק נוסף במערכת החשמל, בנוסף תוכלו ליצור איתנו קשר כבר עכשיו לקבל את המידע על מגוון מצברים לרכב ולבחור מבין החברות השונות את המצבר המתאים לכם. צרו איתנו קשר כבר עכשיו וקבלו את המידע החשוב ביותר והסבר על ההתקנה של המצבר הרכב בצורה הטובה ביותר.

מצבר שנפ 65 אמפר

כאשר רוצים לבדוק על מצברים של חברת שנפ חשוב מאוד להבין מה הזרם של המצבר, מכיוון שיש מגוון גדול של דגמים חשוב לוודא שהדגם שבחרתם מתאים לסוג הרכב שלכם. במידה ומדובר על רכב פרטי לרוב מצבר 65 אמפר של חברת שנפ יכול לספק לכם את הפתרון האיכותי ביותר וגם לתת לכם מענה שיגרום לרכב שלכם להניע בקלות. אם יש לכם בעיה במצבר ואתם רוצים לרכוש מצבר שנפ 65 אמפר אופל אסטרה או למאזדה או לכל דגם אחר, אתם יכולים ליצור איתנו קשר כדי שנגיע אליכם לבצע את ההתקנה. 

איך נקנה בזריזות מצבר 65 אמפר שיגיע עד אלינו?

נחייג לסטופ מצברים ונקבל מצבר חדש עד שעה!

מצלצלים אלינו ומזמינים מצבר חדש ואיכותי

לא משנה היכן אתם תקועים ומתי זה קורה, אנו נגיע עד אליכם עד 60 דקות מרגע ההזמנה, לכל מקום ובכל שעה שתזדקקו למצבר חדש.

מתקין מוסמך יגיע ויבצע בדיקה למצבר הישן

במידה ולא נמצא בעיה של מצבר לא תחייבו. במידה וכן יש בעיה, תקבלו מצבר חדש באריזה עם אחריות מלאה אותה אפשר לממש בכל הארץ.

תוך 10 דקות סיימנו ואתם חוזרים לעיסוקים שלכם!

יקח לנו סך הכל דקות ספורות להחליף את המצבר ובסיום ההתקנה תקבלו תעודת אחריות מהיצרן. ובשעה טובה תוכלו לחזור לשגרה שלכם בלי עיכובים ובבטחה מלאה.

מחפשים מצבר עד הבית?

איי סטופ מצברים עד שעה אצלכם!

דילוג לתוכן